Tisdag



Igårkväll blev det mys i soffan framför Criminal Minds tillsammans
med älsklingen och lite godsaker. Bra start på veckan - först en
rejäl shoppingrunda och sedan mys framför tv:n.  :)

Vad som händer idag återstår att se. Ska fräscha till mig litegrann,
duscha och sådär men sedan kanske vi går ut en sväng. Kanske dags
att visa Storsjön till älsklingen, ifall han vill fiska. ;) Sedan lär det bli
att spela Xbox en stund för igår inhandlades två nya spel varav det
ena var GTA - som jag älskar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

sv: självklart är det både positivt och negativt med att skriva ut sidorna :) Men jag tycker nog mest att det är bra :D



Hur har din helg varit ?

2011-08-30 @ 11:43:41
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0