Tisdag

Den här tisdagen bjöd på en liten sovmorgon, lyckades skrapa ihop
nio timmars sömn under natten. Inte illa! Var galet skönt att sova
så många timmar, känner mig helt utvilad nu.  :)



Sitter just nu och ugglar runt här på nätet men hade väl tänkt hoppa
in i duschen snart. Älsklingen ska strax iväg till jobbet så jag blir ensam
hemma hela dagen/kvällen. Hade tänkt underhålla mig med att titta på
någon serie och även pyssla litegrann. Har några bilder som ska in i
fotoalbum och sedan skulle jag behöva framkalla nya eftersom man får
100 stycken gratis just nu.  :) Så jag har en hel del att syssla med denna
dag, jag tror nog minsann att tiden springer iväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Fin du är :]

sv: åh okej, ja jag har kollat igenom alla papper osv och pratat med en tjej som gått på samma program men hon säger bara åt mig att vänta så jag vet inte.. ska kolla in på deras hemsida direkt för att se om de står något.. Jag börjar skolan imorgon så jag är super nervös!!

2011-08-23 @ 12:17:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

sv: åh ja jag hoppas verkligen de..



Men jag har ju en bild i kommentarsrutan å sen vit text.. syns hur bra som helst när jag kollade :o

2011-08-23 @ 15:12:26
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0