Sundsvall

Imorse vid 07.30-tiden startade jag och älsklingen vår resa ner
till Sundsvall. E4:an söderut var så mycket roligare att åka på
än när man åker norrut. Det var första gången jag åkte till
Sundsvall så även första gången jag åkte över höga kusten-bron.
Tyckte det var lite läskigt samtidigt som det var lite roligt att åka
över bron eftersom man var väldigt högt ovanför vattnet. ;p



Vi var framme hos Kajsa vid 10.30-tiden och då åkte vi direkt till
IKEA. Hittade en hel del nödvändigheter där bland annat glas,
en stekpanna, galgar och värmeljus plus mycket mer. När vi hade
strosat runt där gick vi vidare till köpcentret där på Birsta. Var in i
nästan alla affärer och kollade, haha. Hittade äntligen mina efterlängtade
örhängen, sedan fick jag även med mig underkläder. Middagen intogs
på Tacobar, yummie. :) Var även runt på Mediamarkt, Elgiganten och
så vidare men där handlade vi ingenting. Åkte sedan in till själva
Sundsvalls centrum för att besöka affärerna där. Snacka om mysig stad,
husen där inne i centrum var fantastiska! Vid 19.30-tiden var vi hemma
igen från Sundsvall, snacka om att vara helt slut efter att ha gått hela dagen.

Hade en jättetrevlig och rolig dag tillsammans med Kajsa. :) Var två
månader sedan jag sist såg henne, så det var verkligen på tiden.
Nästa gång jag åker ner till Sundsvall blir nog i november-december då
julklapparna ska inhandlas. Det är ju närmare till IKEA i Sundsvall än att
åka till IKEA i Haparanda, plus att Birsta har så sjukt mycket andra
affärer. :) Helnöjd med denna dag!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0