Stale

Den här dagen har bjudit på en hel del spring i affärer. Jag har varit
duktig och inte köpt en enda sak idag, mer än nödvändigheter som
behövs hit hem så som mat. Älsklingen däremot fick med sig några
nya klädesplagg hit hem, och det var målet med dagens shoppingrunda
så jag är nöjd.  :)



Vi var in till Stale-butiken och kikade för första gången men absolut
inte sista gången. Jag blev helt kär i kläderna där, haha. Älskar ju DC,
Etnies och WESC - och vet ni vad? Hela butiken var full med såna
märkeskläder. Jag hittade flera tröjor som jag ville ha, men ekonomin
tillät mig inte att köpa dem just nu, och tur var det eftersom jag annars
hade blivit ytterligare 3 000 kronor fattigare.  Men en vacker dag ska
jag äga den där DC-tröjan som jag så gärna vill ha. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: yeah

ska du köpa en DC tröja, jag lovar dig, köp kill-modell! dom ä 10 gånger skönare och har bättre passform.. min tjej gjorde det felet första gången och köpte en tjejmodell!

2011-08-31 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0