Söndag

Det märks att sommaren är över nu.. De senaste dagarna har varit
gråa, regniga, dimmiga och blåsiga. Idag är det inget undantag.
Utanför fönstret är det grått och tråkigt väder, usch. Fast samtidigt
som det är usch så är det också mysigt. Jag blir sugen att använda
alla mysiga stickade koftor som hänger i garderoben och väntar
på att användas.  :)



Idag slog jag till med en rejäl sovmorgon, klev inte upp förrän
klockan 10. Jag och Diesel låg i sängen och myste men sen råkade
jag somna om, haha. Ska snart hoppa in i duschen, sedan ska jag
ta på mig myskläderna och därefter lägga mig i soffan och där ska
jag ligga hela dagen. Passar perfekt när det är sånt grått och trist väder.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0