Söndag

Hade det inte kunnat vara lite finare väder idag? Usch, grått och tråkigt
ute men som tur är håller regnet sig borta - än så länge. Får hoppas att
det låter bli att regna senare under dagen också.

Under eftermiddagen ska jag styra bilen mot Kalix för att umgås med
Marie och Tess. Får se vad vi hittar på, men hade väl tänkt vara där
någon timme i alla fall. Ska passa på att hoppa in i duschen snart så
är det gjort innan jag ska iväg. Kvällen kommer bli lugn här hemma
hos mamma, planerna är att spendera kvällen framför tv:n och någon
film.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0