Söndag

Igårkväll låg jag nerbäddad i soffan och tittade på en serie hela kvällen.
Min hals var verkligen ingenting att heja över så jag käkade piggelin
och drack te för glatta livet. Imorse när jag vaknade var det mycket
bättre och förhoppningsvis håller det i sig. Jag vill verkligen inte bli förkyld.



Vaknade strax efter 09-tiden idag av att Diesel låg vid ansiktet och
gosade, mysigt. Nu ligger han här brevid mig och sover så gott, hihi.
Jag hade tänkt kliva upp och hoppa in i duschen för att fräscha till mig,
sedan blir det att dammsuga hela lägenheten. Det behövs verkligen.
Därefter får vi se vad som händer, ingenting planerat men jag skulle
behöva kolla litegrann till skolstarten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en bra dag! :D

2011-08-14 @ 12:02:14
URL: http://honkallaslinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0