Shopping



Även denna dag har jag och älsklingen spenderat ute på stan.
Men idag var det inte kläder som inhandlades utan några saker
som behövs till hemmabiosystemet. Jag kom hem med två
nya nagellack från Depend (Bild kommer). Sedan var älsklingen
snäll och köpte en present till mig, fast jag får den inte förrän när
jag fyller år. Men vi var tvugna att passa på nu medans det
fortfarande var erbjudande, vem vet om det hade varit kvar om
två veckor..  :)

Nu är vi hemma från stan i alla fall och snart ska vi bänka oss
framför en film. Mycket mer än så händer inte denna tisdagskväll
eftersom älsklingen ska upp till jobbet imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Det låter som en bra dag!

2011-08-30 @ 20:37:52
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0