Shoppat

Förmiddagen spenderade jag ute på balkongen i solen tillsammans med
en bra bok. Inte alls pjåkigt, det var riktigt varmt och skönt ute.
Det blåste inte alls men samtidigt var det inte för varmt, så det var
perfekt.  :)

När solen försvann från balkongen vid 13-tiden då åkte jag och älsklingen
in till stan för att kika runt lite. Jag har länge tänkt köpa en ny bikini
men det har inte blivit av. Men idag blev det bikini-jakt eftersom vi ska
till stranden imorgon (om vädret tillåter). Fyndade en jättesnygg bikini
som just nu bara kostade 29 kronor/del, ordinariepris var egentligen
99 kronor/del. Men expediten tog fel pris så jag fick den för endast
50 kronor. Sedan hade Carlings rea på i princip allting i butiken och
där lyckades jag hitta en kofta till hösten/vintern för endast 120 kronor,
ordinariepriset var egentligen 399 kronor.

Blev alltså en riktig fyndardag på stan, riktiga kap. Så för 170 kronor fick
jag bikini överdel + bikini underdel och en stickad kofta. Men hade det
varit ordinariepris hade det blivit en totalsumma på 600 kronor. Så jag är
mycket nöjd med dagens köp! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0