Onsdag



Idag var det tänkt att jag och älsklingen skulle gå ner till stranden här
nedanför oss eftersom han är ledig. Men så blir det inte idag..
Solen kan inte bestämma sig om den vill visa sig eller gömma sig,
så den åker som en jojo fram och tillbaka.. Dessutom blåser det
rätt mycket, i alla fall om man ska titta på träden. Så ingen toppendag
på stranden precis. Istället blir det att sola drygt två timmar på
balkongen om det inte är allt för kallt.  ;p

Senare delen av denna onsdag bjuder på förberedelser inför morgondagen.
Imorgon blir det en liten roadtrip så har en del att fixa i ordning
och dessutom lägga mig tidigt ikväll. Det blir nog svårt eftersom jag
har somnat först vid 02-tiden de senaste veckorna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej :D najs :D

2011-08-03 @ 11:51:42
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0