Onsdag

Den här morgonen började rätt bra om vi bortser från halsen.
Låg och myste med Diesel ett tag innan jag klev upp strax efter
09-tiden. Då blev det att göra i ordning en brakfrukost bestående
av vitlöksbaguette, sallad, gurka och mangoraja - yummie. :)



Nu sitter jag här och kikar runt lite, hade väl tänkt ta tummen ur
och beställa lite studentlitteratur. Usch jag ser verkligen hur
pengarna flyger iväg. Hemskt! Vad dagen bjuder på i övrigt är
ett enda stort frågetecken. Ingenting är planerat. Är sugen att gå ut
på en promenad idag igen, haha. Får se hur länge det här suget håller
i sig. ;) Men med musik i öronen kan jag verkligen gå hur långt som helst,
det märkte jag igår.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0