Onsdag

Igår var det ingen vidare bloggning från mitt håll. Jag spendera dagen
tillsammans med svärföräldrarna på Nolia och sedan var vi på Ersboda
och strosade runt i affärer.

Dagens planer är att snart hoppa in i duschen och sedan får vi se
vad som händer. Vi har inte planerat någonting så kanske blir att vara
hemma och ta det lugnt. Under kvällen ska vi i alla fall göra ett besök
hos älsklingens bror. Mer än så är inte inplanerat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag :D

2011-08-10 @ 10:34:43
URL: http://honkallaslinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0