Myskväll

Dagen har erbjudit både det ena och det andra. Kalas, tacos, cider och
en myskväll bland annat. Inte helt fel. Var jätteroligt när moster var
här på middag, sedan kom även mommo förbi och hälsade på. :)



Just nu sitter jag och glor på Vin Diesel, hihi. Har ett litet The fast and furious-
marathon eftersom tv3 visar både The fast and the furious och The fast and
the furious: Tokyodrift. Inte mig emot, jag sitter fastklistrad framför filmen
eftersom jag gillar dem. Fast mest fastklistad på grund av Vin Diesel's
medverkan, haha. ;) Vilken lyckost jag är, Diesel ligger i famnen och sover
samtidigt som jag får titta på ögongodiset Vin Diesel. ;) Inte illa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0