Måndag

Idag har en ny månad börjat, augustimånad är redan här.
Om ganska precis en månad börjar skolan, shit vad fort tiden har gått.
Tre månaders sommarlov springer verkligen iväg, helt sjukt.



När jag vaknade möttes jag av en gosig lillkille som låg och myste
på mig. Så efter lite morgonmys med Diesel klev jag upp närmare 09.30-
tiden för att få i mig lite frukost. Och nu, en halvtimme senare ska jag
bänka mig ute på balkongen. Solen skiner för fullt där ute och det blåser
knappt något. Perfekt väder för att sola! :) Så nu ska jag hämta en bok
och sedan sitta på balkongen i någon timme i hopp om att bli brun.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

nå inte riktigt, ser brunare ut på bilden vet inte varför den överdrev sådär men ja :D

2011-08-01 @ 13:47:04
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0