Lördag

Jag hade tänkt sova direkt efter CSI-avsnitten igår, men så blev det inte.
Istället började jag lägga in nya låtar på både mobilen och mp3:n vilket
gjorde att jag inte kom i säng förrän vid 01-tiden.



När jag vaknade imorse var jag taggad för en promenad men när jag
såg vilket väder det var ute vände det rätt snabbt. Nej usch, jag tänker
inte gå ut och promenera i regnet. Istället kanske jag myser ner mig
här i soffan framför några mysiga filmer eller serier. Myspys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Jaha okej! :)

2011-08-06 @ 09:59:50
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0