Lördag

Igårkväll vid 18-tiden packade vi in oss i bilen för att åka mot Seskis.
Bilresan gick jättebra, Diesel låg och sov hela vägen så det var inga
problem. Var framme vid 22-tiden och då var det väldigt spänt mellan
Diesel och Kosmos. Diesel är mest nyfiken och vill gå efter Kosmos medans
Kosmos fräser och låter, haha. Men det har inte blivit något slagsmål
i alla fall.  :)



Vaknade imorse redan efter 08.30, så jag har precis fått frukost i magen.
Snart ska jag fixa till mig lite och sedan ska jag och älsklingen på kalas
en snabbis innan han åker till Kalix. Under eftermiddagen ska jag tillbaka
på kalaset men då med mamma och mommo, så för mig blir det mycket
kalasande idag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0