Klädlista

Favoritplagg i garderoben just nu: En lång grå cardigan från Åhlens
Byter gärna garderob med: Sophia Bush

Trivs bäst i: Mjukisbyxor eller jeansleggings
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och rosa
I höst kommer jag gå klädd i:
långa mysiga koftor/cardigans
Men absolut inte i: Haremsbyxor
Jag doftar just nu: Avril lavigne - black star

Om du fick ett plagg/en väska/ett par skor gratis, vad skulle du välja?

Oj vad svårt.. Men skulle gärna ha en Louis Vuitton-väska.

Höstens köp: Massa mysiga koftor
Höstens behåll: Leggings funkar vilken årstid som helst
Höstens släng: Kommer inte slänga något men jeansshortsen åker undan.
En höstoutfit du kommer gå klädd i: Baslinne, någon mysig kofta

och jeans tillsammans med mina klackstövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0