Kalas

Under förmiddagen var jag och älsklingen till kusinvitamin för att
fira min guddotter som fyller fyra år. Av oss fick hon en barbiedocka
och massa klistermärken plus 150 godispåsar (såna där småa)
men de får hon dela med Lucas, hehe.  :)



Älsklingen åkte till Bjumis strax efter 12 och sedan dess har jag suttit
här typ. Men nu ska jag, mamma och mommo hoppa in i bilen och åka
tillbaka till min kusin för att fira Wilma. Nu blir det kalas på riktigt. :)
Senare under eftermiddagen/kvällen kommer moster hit för att äta
med oss, roligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0