Fredag

Det här blir en riktigt mysig fredag även fast jag har tvättstuga
hela dagen. Men morgonen började riktigt bra i alla fall, låg och
myste med Diesel samtidigt som vi lyssnade på regnet som smattrade
mot fönstret. Mysigt! :)



Ska väl börja dra mig mot duschen snart för sen kallar tvättstugan på mig.
Kommer ta ännu längre tid att tvätta idag eftersom jag bara kommer
använda en maskin åt gången. Litar inte på andra tvättmaskinen eftersom
det inte gick att få upp luckan förra gången. Vill inte att kläderna ska lämnas
dit.. Men men, jag har ju hela helgen på mig att tvätta, även fast jag helst
vill slippa det.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-26 @ 13:20:43
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: kattis

sv: åh okej !! Men det måste väl vara super jobbigt om man bara ska ha någon sida och behöva betälla hela boken ? :o

2011-08-26 @ 13:44:54
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0