Effektiv



Effektiv är bara mitt förnamn just nu! Jäklar vad jag har flängt runt idag
här hemma. Jag har varit sysselsatt nästan tre timmar med städning.
Sängkläderna är bytta, tvätten sorterad inför morgondagens tvättande,
lägenheten är dammsugen och alla golv är skurade. Fick mig ett gott
skratt under tiden jag skurade för Diesel var väldigt nyfiken på skurmoppen.
Så han skulle jaga den hela tiden och då halkade han på golvet hela tiden
eftersom det var blött, haha.  ;p

Nu sitter jag och tar det lugnt här framför datorn en stund, lyssnar på
Shinedown. Ovanligt? Nej.  :) Ska väl snart förbereda lite inför dagens
middag som blir älggryta med ris, yummie!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattis

åh jag har också städat som en tok idag :) Är precis klar å sambon kommer nog vilken secund som helst :)

sv: haha jag visade honom men han är mer knäpp än mig :p han fattade ingenting av det :p han ba varför står de bara dom här sidorna ? jag bah men det är bara dom som behövs osv.. så han är inte till någon hjälp tyvärr :P

2011-08-25 @ 16:38:01
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0