Den tredje vågen

Den här dagen har jag verkligen varit effektiv och haft eld i baken.
Jag har packat inför morgondagen, duschat, noppat ögonbrynen,
samt fixat det sista inför försäljningen av studentlitteraturen.
Sedan har det även blivit matlagning och diskning utöver detta.



Under kvällen har jag sysselsatt mig med att titta på tv.
Full frys, Ullared och nu är det Den tredje vågen. Mycket bra
eftersom jag är ett stort fan av Johan Falk.  :) Filmen är till
23.30 och därefter blir det lite datorsittande innan det är dags att
stänga ögonen för natten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0