Umeå

Efter att ha kört bil hela dagen är jag helt slut. Solen var inte på topp
när vi åkte, men det var bara skönt. Sedan var det lite trafik också,
vilket inte alls är dumt.  :) Kom hem till Umeå vid 13-tiden, och åkte
ganska snabbt iväg till ICA Maxi för att veckohandla.

Här hemma har vi sedan packat upp alla kläder och saker som
vi hade med oss. Har nyligen varit i duschen och nu ska jag passa
på att dricka te samtidigt som vi ska se Deathrace 2.  :)
Perfekt avslut på helgen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0