Tungt

En axelskada är nog oundvikligt i mitt läge just nu, haha.
Idag har jag kånkat runt på lagboken, matlåda och annat smått
och gott som är nödvändigt i skolväskan. Det känns verkligen
i axeln, usch..



På morgonen innan jag gick hemifrån passade jag på att
väga väskan. Det kändes som att den vägde minst 10 kilo,
och ska jag vara ärlig så var det inte långt ifrån..
7,3 kg visade vågen när skolväskan stod där på. Helt sjukt!
Jag ska alltså bära runt på 7,3 kg varje dag framtill första juni.
Haha, det slutar antingen med att jag får muskler eller en
axelskada.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0