Torsdag

Gårdagen svischade förbi även fast jag inte gjorde något speciellt.
Vid 18-tiden kom älsklingen hit och överraskade mig, hihi. Det gillas.  :)
Det var meningen att han skulle komma hit först idag men det var
bättre att han kom igår.  ;) Under kvällen blev det strömavbrott så
var utan ström drygt en timme. Men det var tillbaka till 20.00, perfekt till
Sveriges mästerkock. :)



Idag kommer dagen bli rätt lugn framtill 15-tiden, endast tv-tittande
som är inplanerat. Sedan åker vi till Haparanda för att mamma ska
uträtta ärenden och sedan ska vi springa runt på affärer, innan vi
avslutar med en middag på Leilani.   ;) Låter som att det blir en bra
torsdag trots det tråkiga vädret.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: hehe, nä, nu är den gjord :D

2011-04-07 @ 10:22:10
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0