Torsdag

Det är längesedan mobilen har larmat någon minut efter 05.00..
Ska jag vara ärlig så är det nog någon månad sedan sist. Men idag
gick det riktigt bra att kliva upp, vaknade till och med före mobilen
började leva rövare. Solen skiner för fullt där ute och klockan är bara
06.15. Men det är bra att solen visar sig då är jag inte alls trött vilket
är otroligt skönt.  :)



Denna torsdag kommer bjuda på en redovisning och sedan får jag
åka hem igen. Ska ladda batterierna inför morgondagen då ett nytt
moment börjar. Så efter klockan 12.00 idag ska jag inte göra någonting,
bara ta det lugnt, eventuellt spela sims, och bara vara.  Låter som en
bra dag innan juridik-momentet startar imorgon.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0