Tisdag

Var har sommarvädret försvunnit? Igår kändes det verkligen som sommar,
helt sjukt hur varmt det var. Solen gav riktig värme, vindstilla i luften
och folk som var ute i t-shirt. Det gav mig sommarkänslor, haha.
Nu är det dock inte alls sommarkänslor för min del, det är alldeles grått
och dimmigt ute. Förresten; Årets första cykeltur ägde rum igår också,
så nu har jag cyklat för första gången i Umeå. ;p

Förmiddagen kommer jag spendera på universitetet tillsammans med
basgruppen. Men väl här hemma kommer jag träna på redovisningen
och sedan hade jag tänkt städa lägenheten. Kan säga att det behövs
eftersom vi inte varit hemma på elva dagar. Dammråttorna börjar
komma på besök. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0