Söndag

Igårkväll blev det som jag trodde, en lugn kväll i soffan.
Först tittade vi på ett Big brother-avsnitt (tror det var onsdagens, haha),
så ligger lite efter just nu.. ;p Sedan såg vi filmen Varg Veum -
kvinnan i kylskåpet
. Blev besviken på filmen för den var inte
alls lika bra och spännande som Varg Veum brukar vara.



Det är redan söndag, som vanligt har helgen svischat förbi.
Imorgon är det dags för en ny skolvecka, då ska vi lära oss hur man
använder lagboken, spännande. Men idag är jag ännu ledig, så får
passa på att njuta och bara göra det som faller mig in. Har inga direkta
planer för dagen förutom att det blir grillning på eftermiddagen, mumsigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0