Söndag

Det är inte varje helgmorgon som jag vaknar 06.30, och jag lovar er -
jag tänker inte ta det till vana. Haha.  ;p Var tvungen att vakna så
pass tidigt eftersom vi ska åka hem till Umeå idag under förmiddagen.

Större delen av dagen kommer spenderas i bilen eftersom det tar
fyra timmar att köra, plus att vi ska packa och sådant i Bjumis.
När vi väl kommer hem till Umeå blir det att packa upp all packning
och sedan ska vi åka iväg och handla. Kylskåpet ekar verkligen, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hoppas resan hem går bra då :)

2011-04-10 @ 09:22:50
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0