Socialtjänstlagen

Under eftermiddagen tog jag tag i litteraturläsandet. Har haft ett uppehåll
sedan torsdag, men idag var jag tvungen att ta tag i läsandet. Om jag ska
kunna vara helt ledig från pluggandet två helger i rad måste jag helt
enkelt läsa lite nu under påsklovet så inte allt blir de två sista helgerna
i maj.



Så två timmar av denna eftermiddag har jag ägnat åt Socialtjänstlagen.
Det är inte jätteintressant precis, men det kan ju vara bra att ha kollat
igenom all litteratur till tentan även fast vi får ha med böckerna.
Mer läsande idag blir det inte men imorgon ska jag fortsätta läsa om
SoL (Socialtjänstlagen), och eventuellt kommer jag då in på LVU.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0