Skotercrossen

Igårkväll var det den årliga skotercrossen på Bruksvallen i Karlsborg.
Som vanligt var det många bra förare, och årets startfält var snäppet
bättre än vad det brukar vara. Många heat som kördes, några vurpor
och endast en som fick åka till sjukhus (som tur var). Finalen var en
riktig rysare, aldrig förut har ettan och tvåan kört så nära varandra.
Förut ledde Emil Öhman alltid stort, men i år låg tvåan hack i häl.
Spännande! Det slutade med att Emil Öhman vann för fjärde året
i rad.  Inte mig emot, det är favoriten för mig så jag är bara glad.  :)



Jag pälsade på mig galet mycket kläder igår för att inte frysa,
men trots alla kläder gick kylan inte att undvika. Så trots dubbla
handskar, dubbla sockar och skoterskor frös jag.. Har provat med
både mycket och lite kläder men det är ingen skillnad för min del, haha.
Så det är nog dags att investera sockar och handskar med värmeslingor.
Nå ja, trots frysande tår och fingrar var det en bra kväll - längtar redan
till nästa år.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0