Schema

 

Idag blir det inte att träffa basgruppen eftersom några kommer vara
borta. Men imorgon har vi bestämt träff och kommer då skriva på
vår konsekvensanalys. Vad det nu är, haha. ;p

Denna dag kommer hur som helst spenderas på universitetet,
i alla fall förmiddagen. Jag ska skriva ut en massa papper, så som
schema och studieguide, inför nästa moment. Det ska även skrivas
ut två exemplar av min del till fördjupningsuppgiften och sist men
inte minst så ska hemtentan hämtas ut. Om jag kommer ihåg ska
jag göra ett besök på Akademibokhandeln och köpa en bok till
det nya momentet, sedan kan jag nog åka hem.  :)

 

Väl här hemma ska jag träna litegrann på min del till redovisningen
som är på torsdag. Kul att vi ska blandas med grupp två också,
första gången det händer på en examinerande sak.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hoppas allt går bra då! Jag ska iväg o lämna böcker på biblioteket snart!

2011-04-11 @ 09:23:02
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0