Schema

 

Denna torsdag kommer bli lite småjobbig kan jag erkänna. Vi har
ett seminarium om avtal/fullmakt redan klockan 08.15, det känns tungt.
Ännu tyngre känns det för jag känner mig oförberedd. Vet knappt vad
vi i basgruppen kom fram till igår, haha. Men förhoppningsvis går det
bra ändå. Får hoppas att detta seminarium liknar de andra, det vill säga
att det inte är så jätteseriöst. Efter seminariumet blir det basgruppsarbete
någon timme. Vi ska fortsätta med seminarieuppgifterna som är till
nästa vecka. Fullt upp med andra ord.

Klockan 15.00 tänker jag ta helg i alla fall eftersom mamma och Wilma
kommer då. Helst tar jag helg lite tidigare men vi får se hur länge
basgruppen kommer arbeta.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0