Recept

Jag och mamma har varit i farten redan sedan tidigt på morgonen.
Eller jag kom inte igång "på riktigt" förrän vid 10.30-tiden, men men.. ;p
Var redan vid 12-tiden ute på en promenad, hade tänkt besöka kusinvitamin
men de var inte hemma.



Nu sitter jag här i vardagsrummet och ser på En unge i minuten.
Hade tänkt titta runt litegrann på diverse olika recept, skulle gärna vilja
hitta något nytt matrecept. Visserligen har jag ett x-antal kokböcker
hemma men det skadar ju inte att hitta ännu fler recept.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

okej låter ju roligt! :)

2011-04-03 @ 13:44:50
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0