Pluggande

Denna dag har verkligen gått i Civilrättens tecken, haha.
Morgonen började med en föreläsning om civilrätt och jag måste
säga att det var ganska intressant ändå. Stundtals i alla fall.
Eftermiddagen har jag också ägnat åt civilrätt, då genom att
renskriva föreläsningsanteckningarna. Men efter middagen var
jag duktig och läste en hel del i Civilrättsboken, så nu tar jag
ledigt resten av kvällen. 112 - Luftens hjältar och Big brother
hade jag tänkt se innan det är dags att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

jodå finns en hel del :) Nå vi kom hit på lördag och vi åker hem på lördag men kan hända att vi åker redan på fredag för vi ska ha checkat ut från stugorna redan kl 09.00 på lördag morgon :)

2011-04-26 @ 23:23:09
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0