Påsklov

Idag var det ingen jobbig skoldag precis, vistades på universitetet mellan
14.00 - 16.30. Galet skönt att vi fick sluta tidigare och inte behövde
gå till 17.00. Pratade med Josefin om att vi är ganska bortskämda jämfört
med vissa program. Vi gnäller när vi går skola mellan 12.15 - 15.00 typ,
haha. Tänk dem som går 08.15-17.00 varje dag typ, stackarna. ;p

Nå ja, vi fick påsklov tillslut, hihi. Eller "påsklov" ska jag väl säga,
har en del att göra. Ska läsa ett rättsfall till nästa tisdag, läsa lite
litteratur och kika i lagboken hade jag också tänkt hinna med. Men
ledighet ska det också bli, är det lov så är det.  ;)

Tänkte börja mitt påsklov med lite Halvåtta hos mig följt av
112 - Luftens hjältar (inspelat i bland annat Umeå). Sedan blir det
ett avsnitt av Big brother, och därefter är det nog dags för sängen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0