Övningar

Skoldagen har bestått av två olika övningar inom juridiken. Det var inte
så jättesvårt att hitta i lagboken när man visste vad man skulle söka
efter. Det var heller inte särskilt svårt att använda sig av databasen,
så förhoppningsvis går det bra att hitta information under detta moment.

Skönt att sluta lite tidigare än planerat, var hemma en timme tidigare
än vad som var tänkt. Inte mig emot! :) Axeln värker som attans
efter att ha burit runt på en 7,3 kilos tung väska. Imorgon blir det
samma sak, men får vara glad att det bara handlar om två-tre timmar då.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha nå inte vet jag ! :D vi är på 2 år nästa månad ;)

2011-04-18 @ 22:26:31
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0