Onsdag

Oj vad mycket piggare jag var denna morgon när jag klev upp än
om man jämför med hur det var igår. Jag tror solen har en stor roll
i det hela - igår var det mörkt och grått ute för det hade precis regnat,
då var jag så mycket tröttare och segare. Men idag vaknade jag till
solsken och det var mycket lättare att ta sig upp från sängen. Det gillas!



Även denna dag kommer, precis som igår, att kretsa kring Civilrätt.
Idag blir det en föreläsning om familjerätt och jag tror faktiskt det
kan bli intressant. Sedan är det basgruppsarbete hela eftermiddagen,
och på kvällen när jag kommer hem ska det läsas i Civilrättsboken.
En pluggdag igen med andra ord. Nå ja, tiden går snabbare då och
det blir snabbare torsdageftermiddag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0