Onsdag

Jag hade planerat att ta sovmorgon idag eftersom det är första lovdagen.
Men igår under metodövningen såg jag att flera i klassen hade färdigskrivna
info-flags i lagboken som var köpta från Akademibokhandeln. Så nu under
morgonen ska jag åka in till universitetet och besöka Akademibokhandeln
för att se om det finns kvar såna info-flags. Visserligen kan jag använda
vanliga info-flags och skriva själv på dem, men det kanske är någon som
är jätteviktig som jag missar om jag inte köper färdigskrivna, haha. ;p
Skadar ju inte att titta på dem i alla fall.

Sovmorgon får jag ta imorgon istället. Denna dag kommer vara späckad
med en tur till universitetet, sedan när jag kommer hem blir det att se
Våra bästa år och därefter blir det kanske att läsa lite litteratur. Även fast
det är påsklov finns det en hel del skolsaker att göra, särskilt för min del
eftersom vi får besök två helger i rad. Jag vill ju inte plugga när vi har
besök, så ska försöka vara effektiv och göra bort lite sånt nu under påsk-
lovet istället.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0