Metodövning

Första basgruppsträffen gick riktigt bra, det verkar vara en bra basgrupp.
Vi satt ute vid dammen och pratade om första seminariumet, vad som
ska göras under påsklovet och så vidare. Sedan var det metodövning,
och den kom väl till hands. Det kommer bli något liknande på tentan
och seminarieuppgifterna, så det var bra att man fick en genomgång om
hur man gör.  :)



Kom hem vid 17-tiden, och sedan dess har jag suttit bänkad framför
lagboken. Jag har sökt upp olika balkar, lite viktiga lagar och sånt där,
så nu är lagboken full med info-flags. Kan vara bra att börja märka
ut i tid, så det inte blir alldeles för stressigt före tentan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0