Måndag

Påsklovsveckan är här, men tyvärr har jag inget påsklov. Så är det
när man studerar på universitet, full fart hela tiden. Det finns inte tid
för lov med andra ord.. ;p Men den här veckan blir det ändå som ett
litet lov även fast jag kommer behöva göra lite skolarbeten. Endast
denna dag samt morgondagen som är schemalagd, skönt.  :)

Idag blir det att vistas på universitetet mellan 10-15, längesedan
man var så länge på skolan. Hela förra momentet var slött och
då var det bara föreläsningar mellan 9-12 i princip. det är lite annat
med detta moment, men då gäller det ju juridik så.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0