Måndag

Nu är min ledighet slut på riktigt, mini-semestern är slut och efter
11 dagars ledighet är det dags att återgå till studentlivet och allt
pluggande. Denna vecka kommer bjuda både på ett avslut av
det nuvarande momentet (Socialt arbete och samhällets organisering),
men veckan kommer också bjuda på ett nytt moment (Rätten i
socialt arbete). Ser framemot det.  :)



Idag har jag tänkt hinna med en hel del, men just nu känns det
som att allting kommer inte hinnas med idag. Hade tänkt besöka
universitetet för att skriva ut en massa papper och hämta ut den
godkända hemtentan. Sedan funderar jag på att plocka undan vinter-
kläderna, det känns som att de inte kommer användas mer.
Sedan måste ju såklart vår- och sommarjackorna fram. Sist men inte
minst har jag planer på att träna på mitt delproblem till fördjupnings-
uppgiften. Redovisningen är på torsdag, så kanske bäst att sätta igång
och träna till den under eftermiddagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0