Lyxfällan

Dagen har jag spenderat tillsammans med moster och min kusins barn.
Först var vi på en promenad och därefter hämtade vi barnen från
dagis. Har spelat spel tillsammans med dem ett bra tag, men det var
roligt och tiden sprang iväg.  :)



Har precis kommit ifrån duschen, så just nu sitter jag och glor på
Lyxfällan. Stackars barn säger jag! Två ungdomar med massa lån,
har ett barn (och ett till påväg) och snart tvingas de leva på existens-
minimum. De har inte ens råd till mat utan måste låna av familjen
och vänner. Hemskt. Lyxfällan är riktigt intressant faktiskt, så nu kommer
jag sitta bänkad framtill 19.00.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Jaa, jag gillar Lyxfällan faktiskt! :)

2011-04-06 @ 07:52:08
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Louise

ja tycker man lär sig mycket när man kollar på lyxfällan, men vissa är ju heelt sjukt shoppingberoende.. :S Förstår inte hur man kan leva sådär.. :/



Vi har de knapert, men vi prioriterar mat först lixom när vi har barn.. o vi skaffar inget gemensamt barn när vi inte har råd med de lixom.

men men, vissa tänker inte så:P haha



Vad har du för planer idag då?

2011-04-06 @ 09:21:40
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0