Lördag

Morgonen började på precis samma vis som igår - frukost på balkongen
vid 09-tiden. Har sedan dess suttit och löst lite Sökord samtidigt som
Rix FM strömmat ut ur radion. Mysigt! :) Dock var det inte riktigt lika
varmt som igår, men jag ska inte klaga - det gick att sitta ute och
sola i alla fall.  :)



Nu ska jag och älsklingen åka in till stan för att besöka några
affärer. Jag ska kika på solglasögon och sedan blir det eventuellt att
inhandla lite färg. Det finns planer på att besöka parken inne i stan
också, sitta där en stund och njuta av värmen samtidigt som man
får se lite folk.  :) Det låter väl inte helt fel?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0