Lördag

Jag trodde att det skulle bli en slö fredagskväll framför tv:n eftersom
jag kom hem sent på eftermiddagen. Men det blev istället en effektiv
kväll då jag hann med en hel del. Duschade, sorterade tvätt, diskade,
slängde gamla kataloger och tidningar, plockade och fixade runt i
lägenheten och tillsist läste jag igenom kurskompendiet för juridik-
momentet. Jisses, det är en hel del att göra till varje seminarium.
Jag hoppas att min nya basgrupp kommer vara effektiv så vi hinner
med allting.

Denna lördag bjuder inte på sol, så typiskt. När man väl är ledig, då
visar sig inte solen.. Nå ja, kanske tur ändå eftersom jag kommer
spendera min dag i tvättstugan. Sedan hade jag tänkt passa på att spela
Sims 3, är ett bra tag sedan sist. Eftersom det inte finns någonting man
kan plugga ännu får jag passa på att vara ledig och njuta hela helgen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0