Läsning

Idag var det inte alls lika varmt att sitta ute på balkongen och sola,
vilket var synd eftersom jag hade sett framemot det. Balkongen blev
målad ett andra varv, så nu är den vit och fin.  :)



Eftersom det inte var någon särskild värme ute blev det att läsa
om SoL, LVU och LVM inomhus istället. Det gick lika bra, bläddrade
igenom hela den boken så några (läs: många) info-flags kom på
plats i boken. ;p Skönt att även den boken är avklarad, nu tänker jag
inte läsa mer idag. Resten av eftermiddagen och kvällen ska jag vara
ledig och njuta av de sista timmarna som är kvar av detta påsklov.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Jo det är här nånstans nära ryska gränsen :)

2011-04-25 @ 22:15:34
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0