Klant

Woopsi.. Upptäckte nyss att webbkameran inte var installerad, så nu
- några minuter senare är den installerad. Dock slutade det inte lika
lyckligt som jag tänkte.. Upptäckte att cd-skivan är repig/har en spricka
i sig vilket inte bådar gott.

Det värsta är att det är cd-skivan där i princip alla drivrutiner är,
så nästa gång datorn behöver omformateras är det inte säkert att det
fungerar.. ;/ Så vi får hoppas att datorn inte behöver omformateras på
ett bra tag så jag klarar mig tills det blir att köpa en ny dator.
Denna dag hade kunnat börja bättre om jag säger så.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0