Fredag

Resan till norr gick bra igår, vi klampade in genom ytterdörren hos
svärföräldrarna vid 16-tiden. Under kvällen hann vi med en resa
till Kalix samt en biltur runt omkring. Inte mig emot eftersom jag
älskar att åka bil, hihi.  :) Somnade redan vid 23-tiden igårkväll under
tiden som vi såg en film. Så filmen får vi helt enkelt se om inatt.



Denna dag bjuder på en hel del roligheter. Om en stund ska jag
och älsklingen besöka några affärer, måste se om det har hänt något
nytt sedan vi sist var här. Kvällen kommer spenderas i Karlsborg
på den årliga Skotercrossen. Något att längta till! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0