CSI Miami

Denna söndag kunde inte bli så mycket bättre faktiskt.
Förut tyckte jag att söndagarna gick så sakta och var tråkiga,
men nu njuter jag faktiskt när de går sakta. Det vill säga de
söndagar som jag är fri från skolarbeten, som idag tillexempel.  :)



Större delen av dagen har jag spenderat framför tv:n.
Dagen bjöd på en timmes karaoke, CSI-Miami, matlagningsprogram
och lite annat smått och gott på tv:n. Var nyss till Coop och handlade
bär, så nu hade jag tänkt kika på ytterligare ett CSI Miami avsnitt
samtidigt som jag mumsar i mig bär.  Sedan blir det ett Big Brother-
avsnitt och därefter är det nästan dags att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0