Besök



Redan vid 11-tiden åkte jag, älsklingen och mamma iväg till kusinvitamin
och hans familj. Där blev det att leka med barnen som vanligt, hihi.
När vi lekte "gömma sked" glömde Wilma vart hon hade gömt skeden,
haha. Så vi fick ägna några minuter åt att leta efter den, men lyckades
inte hitta den, haha.  ;p Var sedan till moster och hämtade några mattor
som hon ville bli av med. Vi ska använda dem på balkongen, och precis
som stolsdynorna så är de blåa.  Så det kommer matcha kanon tror jag.  :)

Nu sitter vi hemma hos mamma och väntar på middagen. Vad sägs om
potatisgratäng och fläskfilé? ;) Yummie! Sedan blir det efterrätt också,
men det får ätas på kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0