Basgruppsarbete

Dagen har faktiskt sprungit iväg idag även fast det blev en rätt lång dag
på universitetet. Föreläsningen om familjerätt var rätt så intressant,
fick veta en hel del nya saker som var av intresse. Sedan träffade jag
basgruppen och vi fick gjort allt som är till morgondagens seminarium.
Sedan påbörjade vi även seminarieuppgiften som är till måndag,
så framåt går det i alla fall.  :)

Under eftermiddagen har jag inte hunnit med någonting känns det som.
Jag har renskrivit föreläsningen och sedan har det blivit matlagning och
diskning. Snart är det dags att hoppa in i duschen och sedan blir det
en tv-kväll i soffan, mys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0